FOLLOW US

SEARCH SITE BY TYPING (ESC TO CLOSE)

Izlake 3, 1411 Izlake
+386 41 790 575sl
en

Skip to Content

Poroke

POROKE

DOBRODOŠLI V NAŠI LJUBEZENSKI ZGODBI

Čestitamo! Če berete to, je poroka pred vašimi vrati ali pa si jo močno želite. Kar pogumno, to bo z našo pomočjo Vaš najlepši dan!

Ker nam je pomembno, da se v naših rokah počutite prijetno in »varno«, vam želimo predstaviti naš način dela.

ZAROKE

Naj bo zaroka intimen trenutek ali pa prismuknjeno simpatičen trenutek, vam ga pomagamo pripraviti tako, da bo nepozaben. Odprti smo za neskončno idej.

FANTOVŠČINE/DEKLIŠČINE

Zakaj ne bi še zadnjič v samskem stanu preživeli prijeten dan, večer, noč ali celo dni s svojimi prijatelji? Mi smo pravi naslov za organizacijo nepozabnega.

POROČNA POTOVANJA

Nekaj romantičnega? Mogoče kozmopolitskega? Divjega? Samo za vaju smo tu mi- USB Event planning.

POROČNI PAKETI

Čeravno ste pregledali ponudbe po dolgem in počez, še vedno ne veste kakšen paket izbrati. Vedno ste dobrodošli na uvodni sestanek, ki je BREZPLAČEN. Pogovorili se bomo o vaših željah in pričakovanjih ter o našem načinu dela.

Na podlagi tega vam bomo svetovali kateri paket je po vaši meri.
Ko se odločite za paket, je osnova za naše delo podpis medsebojne pogodbe, ter plačilo avansa v vrednosti najcenejšega – osnovnega paketa.

Svetovanje

Sestanek za vse, ki si želite sami organizirati poroko, nimate pa idej in izkušenj. Pri vašem načrtovanju vam bo naša pomoč prihranila ogromno časa ter nekaj denarja, saj vam bomo podarili kupone ugodnosti pri izvajalcih s katerimi sodelujemo.

Osnovni paket - koordinacija poroke

Osnovni paket je namenjena parom, ki so sami organizirali svoj poročni dan, vendar se na dan poroke ne želijo ukvarjati z ničemer drugim, razen sami s seboj in svojimi povabljenci. Poskrbeli bomo tudi za dekoracijo lokacije ter v času vajinega fotografiranja zabavali goste. Za ta paket nas kontaktirajte najmanj mesec pred dogodkom.

Delni paket - delna organizacija poroke

Delna organizacija je namenjena parom, ki so začeli z organizacijo poroke, pa so ugotovili, da imajo ali premalo časa, idej ali pač preprosto ne gre. Ta storitev vključuje vse kar ima delni paket – koordinacija poroke ter storitev z izbiro preostalih poročnih ponudnikov, dekoriranje, oblikovanje vabil ter ličenje neveste. Za delni paket nas morate kontaktirati vsaj 4 mesece pred dogodkom.

Popolni paket - popolna organizacija

Naš najbolj iskan produkt. Za vse pare, ki veste, da je to dogodek, ki naj bi se zgodil le enkrat v življenju, ki je zahteven in terja veliko časa. Želite si, da bo vaša poroka popolna in da se bo še dolgo govorilo o njej. Ne želite, da vam predstavlja stres in obremenitev.

Pri popolnem paketu je naš glavni cilj ponuditi resnično edinstven dogodek, popolnoma prilagojen vaši osebnosti, okusu in slogu.

Vaše sanje bomo spremenili v resničnost, delali kot vaši osebni svetovalci, skrbeli za vsako podrobnost in sodelovali z vami vsak korak na poti.

Naša ekipa je izjemno motivirana in zavezana k temu, da vsak dogodek spremeni v osebno in prijetno doživetje, ki ostane za vse življenje.

Vodili vas bomo skozi celoten proces organizacije, se dogovorili za rdečo nit, pripravili vabila, darila za goste, priskrbeli odličen band ali DJ-ja, poskrbeli za vodenje dogodka, našli bomo najlepšo poročno obleko, poskrbeli za kulinarično doživetje ter še in še.

S spoštovanjem in veseljem gradimo močan odnos z našimi pari oz strankami. Vsak človek je poseben in edinstven za nas. Vedno jih poskušamo inspirirati in jih podpreti, da ustvarimo dogodek, ki v celoti odraža njihovo osebnost.

Slišimo, poslušamo in odgovarjamo, vedno smo osredotočeni na ustvarjanje izkušenj, ki so edinstvene, ki bodo zapomnjene za vedno.

Osebni poročni načrtovalec ali koordinator za dogodek vas bo vodil skozi vsak korak procesa, določil svoje in vaše prednostne naloge in izbral najprimernejše ponudnike. Ta oseba vam bo v pomoč pri celotnem načrtovanju, bo vaš svetovalec v dnevih, ki vodijo do poroke.

Komuniciranje je ključnega pomena pri izbiri načrtovalca dogodkov. Z našimi strankami nenehno sodelujemo, uporabljamo e-pošto, skype, družabna omrežja in videokonference, ki nam pomagajo učinkovito komunicirati in skrajševati razdaljo.

Naš ključ je dekor in stil. Poskušali bomo spodbuditi vašo ustvarjalnost in razpravljati o vaših zamislih in oblikovati temo, nato pa bomo razvili dekorski koncept, ki temelji na vrsti izbranega dogodka in lokacije.

Predstavili vam bomo seznam najboljših razpoložljivih možnosti na podlagi vašega sloga in proračuna za vsak vidik poroke (cvetje, zabava, fotografija, video,avdio, grafično oblikovanje, ličenje …).

Za primer poroke: Naša dolga in obsežna izkušnja nam omogoča, da obvladujemo vse vrste dokumentarnega postopka. Med našim osebjem imamo načrtovalce z več kot 10 letnimi izkušnjami pri urejanju dokumentov za civilno in cerkveno poroko in tudi za tujce, ki se želijo poročiti v Sloveniji ali Slovenci v tujini.

Namenjen član našega osebja bo na voljo za pomoč pri kakršni koli storitvi, ki jo lahko vi in ​​vaši gostje potrebujete med bivanjem v Sloveniji ali drugje. Pomagamo vam pri hotelskih rezervacijah, pri organizaciji zemeljskih transferjev, pri iskanju lepotnih storitev in pri dajanju nasvetov za organizacijo posebnih aktivnosti (kuharski tečaji, vinske ture, izleti, koncerti in še več), da bo vaše bivanje v Sloveniji izjemno doživetje .

Skupaj bomo ustvarili prilagojeni koledar načrtovanja za vašo poroko ali drug dogodek. Koledar temelji na izbranih storitvah in vaših osebnih potrebah, s podrobnimi podatki o tem, kdaj je treba sprejeti odločitve in podrobnosti za izvedbo plačil vsem dobaviteljem.

Izdelamo podroben “seznam”, ki sledi vsem stroškom vašega poročnega dne ali dne dogodka, ki ste si ga zamislili in se osredotočimo na bivanje v okviru proračuna, ki ste nam ga zaupali.

Za vaše bivanje v Sloveniji ali drugje boste prejeli zelo podroben potek skupaj s popolnim programom poročnega dne, dne dogodka, vključno z vsemi podrobnostmi, časi in koristnimi telefonskimi številkami vseh dobaviteljev, udeleženih pri dogodku.

Na vseh naših dogodkih je prisoten naš strokovni poročni koordinator. Odvisno od velikosti poroke in kompleksnosti dogodka bomo ugotovili, koliko koordinatorjev je potrebnih za nadzor poročnega dne oz. na dan dogodka.

Koordinatorji USB Event planning teama pridejo zgodaj, da preverijo, ali vsi najeti dobavitelji in akterji na dogodku sledijo našemu dogovoru in tam spremljamo spremembe do zadnjega trenutka. Nič ni prepuščeno naključju!

Naše cene temeljijo na zapletenosti dogodkov; npr. kolikih dneh smo zahtevali načrtovanje in koordinacijo, izbrano lokacijo, velikost dogodka in število storitev, ki jih moramo načrtovati. Odvisno od kompleksnosti dogodka bomo ocenili, koliko sestankov pred dogodkom je potrebno in koliko koordinatorjev naj bi bilo prisotnih na dan dogodka. Ne delamo na odstotni osnovi skupnega proračuna, naša ocena je pregledna, brez skritih stroškov.