Maturantski ples ni samo zabavna prireditev, je edinstven večer in svečan dogodek, ki ostane za vse življenje.

Če dobro pomislim, se maturantski ples iz mojih časov in maturanstki ples danes precej razlikujeta. No, mogoče ga sama takrat nisem tako dojemala kot ga sedaj. Predvsem dekleta dandanes že nekaj mesecev vnaprej začnejo iskati primerno obleko, se naročijo pri kozmetičarki, manikerki, frizerju, ….jaz se spomnim, da sem si kupila samo črn lak za nohte, o kakšni posebni obleki sploh ni bilo govora…tako da, dekleta…zavidam vam…..Postopek je podoben kot pri mini poroki. Pridejo vsi naši ljubi sorodniki, tudi kakšni prijatelji, izdatek je enormen, a ker je to samo enkrat v življenju, ga sprejmemo kot, da je vse v najlepšem redu. Dogodka se vsi veselimo, se lepo ugvantamo in si skušamo vtisniti v spomin za vedno…Sedaj je moderno, da celo starši “delajo selfije” in se močno zabavajo. Slike si potem ogledujemo in se ob njih zabavamo še celo življenje. Zato vsako leto, ko na novo začnemo z organizacijo maturantskega plesa, uživam ob pogovorih z vami. Ko vas poslušam, si vas zamišljam čez 10, mogoče 20 let in si želim, da bi za vedno ostali taki entuziasti. Kajti ta dogodek je nekakšen neformalen vstop v svet odraslih…nekakšna generalka za nekaj…

utrinek nepozabnega večera

PREPUSTITE ORGANIZACIJO USB event planningu, profesionalnim organizatorjem dogodkov…

…..preprosto zato, ker Vam prisluhnemo  in se potrudimo, da bo Vaš maturantski ples resnično takšen kot ste si ga zamislili.

 

  • Primerna dvorana za izvedbo svečanega in zabavnega programa prireditve z vsem podpornim osebjem (čistilke, garderoba, koordinator dogajanja, vodja prireditve) ter prostori za garderobo za voditelje, ansambel, organizatorja, gostinca ter prostor za srečelov
  • Vrhunsko ozvočenje in osvetlitev prireditvenega prostora z vso tehnično opremo in projekcijo na 2 platna ali več
  • Moderator za vodenje svečanega in zabavnega programa prireditve
  • Izdelava scenarija celotnega večera v sodelovanju z dijaki
  • Kvalitetna glasbena skupina
  • Varnostna služba s potrebnim certifikatom. V ekipi tudi ženska.
  • Proti požarna služba
  • Vsa potrebna gostinska oprema (mize, stoli, ostala oprema)
  • Večerja (samopostrežni hladno topli bife), ostale gostinske usluge (pijača po naročilu pri mizah, bar po želji posebej)
  • Oblikovanje in tisk vabil
  • Video zapis prireditve in foto utrinki z brezplačno dostavo DVD-jev  ali USB-jev na šolo za vse maturante in šolski arhiv
  • Aranžiranje prostorov in priprava fotografskega kotička na poseben način J
  • čiščenje prostorov po prireditvi
  • DJ
  • Kvalitetne vrtnice in sveče za maturante v steklenih posodicah (za zaščito)
  • Izvedba generalke
  • Prijava prireditve, ureditev potrebne dokumentacije ter plačilo vseh taks in pristojbin
  • Vsa koordinacija med organizatorjem, dijaki, z izbrano plesno šolo, učitelji in vodstvom šole, s starši in vsemi sodelujočimi pri dogodku
  • Plesni tečaj za dijake
  • Ostale storitve nujne za organizacijo in izvedbo dogodka

 

 

»Naj bo uživanje na dogodku vaša edina skrb!«

Za ostalo bomo poskrbeli ekipa USB event planning.